Sikker Betaling
Sikker Betaling
Sikker betaling
I vores netbutik har du mange muligheder for at betale dine vare køb, du enten forudbetale med Dankort, Visa/Dankort, MasterCard, Mobilpay Online, afbetale din vare køb med Viabill eller lave en bankoverførelse på Oliz LIVINGs konto ved at bruge vores IBAN nummer. På denne side kan du læse om, hvordan du gør, når du ønsker at betale med kort.
Sådan gør du
Læg de varer du vil bestille i indkøbskurven og tryk “Til kassen”. Derefter bliver du bedt om at indtaste navn, adresse, telefonnummer m.m. Indtast oplysningerne og tryk på “Næste side”.
Ved betalingsform vælger du kreditkort.
Du kommer nu automatisk over på vores betalings-server (SSL-server – Secure Socket Layer), hvor du bliver bedt om at indtaste dit kortnummer samt udløbsdato. Kortnummeret, som står på forsiden af kortet, indtastes uden mellemrum. Eksempel: kortnr. 4500 0000 0000 0000 skal tastes 4500000000000000.
Udløbsdatoen finder du også på forsiden af kortet. Denne indtastes i de to “gyldig til” felter.
Herefter sendes disse informationer krypteret/kodet til NETS, hvor kortets gyldighed kontrolleres.
Du skal være opmærksom på, at transaktionen kan tage op til 30 sekunder, og du må derfor IKKE lukke browseren.
Når dit kort er blevet kontrolleret hos NETS, modtager vi information om, hvorvidt transaktionen kunne godkendes eller ej.
Kan transaktionen godkendes af NETS, vises det beløb, der trækkes på din konto, hvorefter du kan udskrive en ordrebekræftelse.
Kan transaktionen ikke godkendes af NETS, vises en side, hvorpå du kan vælge imellem at prøve igen, eller at annullere ordren (intet hæves på kortet og ordren slettes).
Sikkerheden ved betaling
Når du betaler med kort i vores netbutik, bliver alle dine indtastede kortdata krypteret/kodet, når de videresendes til NETS – dette betyder at ingen kan “opsnappe” dine indtastede kortdata. Til disse transaktioner benytter vi en NETS-godkendt SSL-løsning (SSL = Secure Socket Layer) til at kryptere/kode dine indtastede kortdata. Kryptering med SSL benyttes i langt de fleste danske netbutikker.
Mit kort bliver afvist
Bliver dit kort afvist, kan du vælge at prøve igen eller annulere ordren. Afvises kortet gentagne gange, kan du kontakte os eller evt. dit pengeinstitut.
Hvornår trækkes pengene?
I henhold til gældende regler for betalingskort på internet trækkes pengene først fra din konto, når vi sender pakken fra os.
Fejl og problemer ved betaling
Opstår der nogen form for problemer, er du velkommen til at kontakte os på th@oliz.dk ligesom du er meget velkommen til at ringe på tlf. 60 38 37 00.